Rapportcijfer 8.4: reizigers van haltetaxiRRReis zijn (zeer) tevreden!

Sinds de invoering van haltetaxiRRReis in april 2022, wordt onze dienstverlening via een onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek dagelijks gemeten. Dagelijks wordt er door het gerenommeerde onderzoeksbureau Moventem een telefonisch interview afgenomen bij 5 reizigers die één of twee dag(en) ervoor een rit hebben gemaakt. De vragen gaan over de gehele dienstverlening rondom die rit; van boeking tot bestemming.


Al vanaf de eerste metingen wordt onze dienstverlening hoog gewaardeerd en scoren we hoge rapportcijfers. De laatste meting betrof de klantentevredenheid in het derde kwartaal van 2024; deze meting is net afgerond. We zijn er trots op dat de waardering wederom (erg) hoog is: alle ondervraagde reizigers geven onze algehele dienstverlening een gemiddeld rapportcijfer van 8,4! En maar liefst 96% van deze reizigers zeggen tevreden tot zeer tevreden te zijn. Een mooi compliment aan alle medewerkers die de dienstverlening van haltetaxiRRReis dagelijks op peil houden! 

Share by: